14
қараша
2025
Ата-аналар жиналыстары. Родительские собрания
13 және 14 қараша күндері № 71 мектеп-лицейінде оқушылардың тәрбиесі, қауіпсіздігі және азаматтық ұстанымын қалыптастыруға қатысты өзекті мәселелерге арналған сыныптық ата-аналар жиналыстары өтті.
Жиналыстар жас ерекшелігіне қарай топтарға бөлініп ұйымдастырылды:
1–4 сыныптар — «Бала қауіпсіздігі: үйде, мектепте, көшеде және Интернет желісінде»
Қауіпсіз мінез-құлық ережелері, бастауыш сынып оқушыларында жауапкершілік қалыптастырудың маңыздылығы, соның ішінде Интернетті пайдалану кезіндегі тәртіп мәселелері талқыланды.
5–9 сыныптар — «Қоғамдағы мінез-құлық нормалары мен ережелерін құрметтеуді қалыптастырудағы отбасының рөлі»
Сынып жетекшілері ата-аналардың жеке үлгісінің жасөспірімдерге жауапкершілік пен мінез-құлық мәдениетін үйретудегі маңызын атап өтті.
10–11 сыныптар — «Жасөспірімнің азаматтық ұстанымы мен құқықтық жетілуін қалыптастырудағы ата-ананың рөлі»
Жоғары сынып ата-аналары азаматтық-патриоттық тәрбие, құқықтық сана және бітірушілердің белсенді өмірлік ұстанымын қалыптастыру мәселелерін талқылады.
Жиналыстар барысында педагогтар оқушылардың оқу үлгерімі, олардың мектеп және қала деңгейіндегі іс-шараларға қатысуы туралы ақпарат беріп, сондай-ақ мектеп пен отбасының өзара байланысы мәселелерін қарастырды.
Ата-аналар жиналыстары ынтымақтастық пен қызығушылық атмосферасында өтіп, ата-аналар мен лицей педагогикалық ұжымы арасындағы серіктестік қарым-қатынасты нығайтуға ықпал етті.
13 и 14 ноября в школе лицее № 71» состоялись классные родительские собрания, посвящённые актуальным вопросам воспитания, безопасности и формирования гражданской позиции учащихся.
Собрания проходили по возрастным группам:
1–4 классы — «Безопасное поведение ребёнка дома, в школе, на улице и в сети Интернет».
Обсуждались правила безопасного поведения, важность формирования у младших школьников ответственного отношения к своим действиям, в том числе при использовании сети Интернет.
5–9 классы — «Роль семьи в формировании уважения к нормам и правилам поведения в обществе».
Классные руководители отметили значимость личного примера родителей в воспитании культуры поведения и ответственности подростков.
10–11 классы — «Роль родителей в формировании гражданской позиции и правовой зрелости подростка».
Родители старшеклассников обсудили вопросы гражданско-патриотического воспитания, правового сознания и формирования активной жизненной позиции выпускников.
В ходе собраний педагоги представили информацию об успеваемости учащихся, участии в школьных и городских мероприятиях, а также обсудили вопросы взаимодействия школы и семьи.
Родительские собрания прошли в атмосфере сотрудничества и заинтересованности, способствовали укреплению партнёрских отношений между родителями и педагогическим коллективом лицея.



Жиналыстар жас ерекшелігіне қарай топтарға бөлініп ұйымдастырылды:
1–4 сыныптар — «Бала қауіпсіздігі: үйде, мектепте, көшеде және Интернет желісінде»
Қауіпсіз мінез-құлық ережелері, бастауыш сынып оқушыларында жауапкершілік қалыптастырудың маңыздылығы, соның ішінде Интернетті пайдалану кезіндегі тәртіп мәселелері талқыланды.
5–9 сыныптар — «Қоғамдағы мінез-құлық нормалары мен ережелерін құрметтеуді қалыптастырудағы отбасының рөлі»
Сынып жетекшілері ата-аналардың жеке үлгісінің жасөспірімдерге жауапкершілік пен мінез-құлық мәдениетін үйретудегі маңызын атап өтті.
10–11 сыныптар — «Жасөспірімнің азаматтық ұстанымы мен құқықтық жетілуін қалыптастырудағы ата-ананың рөлі»
Жоғары сынып ата-аналары азаматтық-патриоттық тәрбие, құқықтық сана және бітірушілердің белсенді өмірлік ұстанымын қалыптастыру мәселелерін талқылады.
Жиналыстар барысында педагогтар оқушылардың оқу үлгерімі, олардың мектеп және қала деңгейіндегі іс-шараларға қатысуы туралы ақпарат беріп, сондай-ақ мектеп пен отбасының өзара байланысы мәселелерін қарастырды.
Ата-аналар жиналыстары ынтымақтастық пен қызығушылық атмосферасында өтіп, ата-аналар мен лицей педагогикалық ұжымы арасындағы серіктестік қарым-қатынасты нығайтуға ықпал етті.
13 и 14 ноября в школе лицее № 71» состоялись классные родительские собрания, посвящённые актуальным вопросам воспитания, безопасности и формирования гражданской позиции учащихся.
Собрания проходили по возрастным группам:
1–4 классы — «Безопасное поведение ребёнка дома, в школе, на улице и в сети Интернет».
Обсуждались правила безопасного поведения, важность формирования у младших школьников ответственного отношения к своим действиям, в том числе при использовании сети Интернет.
5–9 классы — «Роль семьи в формировании уважения к нормам и правилам поведения в обществе».
Классные руководители отметили значимость личного примера родителей в воспитании культуры поведения и ответственности подростков.
10–11 классы — «Роль родителей в формировании гражданской позиции и правовой зрелости подростка».
Родители старшеклассников обсудили вопросы гражданско-патриотического воспитания, правового сознания и формирования активной жизненной позиции выпускников.
В ходе собраний педагоги представили информацию об успеваемости учащихся, участии в школьных и городских мероприятиях, а также обсудили вопросы взаимодействия школы и семьи.
Родительские собрания прошли в атмосфере сотрудничества и заинтересованности, способствовали укреплению партнёрских отношений между родителями и педагогическим коллективом лицея.


